Welkom

Jeanet den Hartog
Masseur

Of je nu wel of niet sport het is altijd goed om je regelmatig te laten masseren. Massage kan fysiek zeer ontspannend zijn en het bevordert je geestelijke rust.

Stoelmassage

Maak je werknemer fitter en je bedrijf gezonder!

Sportmassage

Dringt de vermoeidheidverschijnselen, die het directe gevolg zijn van een lichamelijke inspanning, terug door een sportmassage en herstel sneller.

Triggerpoint massage

Deze manier van masseren kan je zelf met goede aanwijzingen leren. Als je weet waar je zoeken moet, zijn triggerpoints gemakkelijk te vinden, en kan je ze zelf uit schakelen.

Voetmassage

Ontspanning van het lichaam begint bij de voeten. Beleef een heerlijk ontspannen uitgebreide voetmassage, die jouw bloedcirculatie op gang brengt, wat een uiteindelijk bijdraagt aan jouw welbevinden.

Alle massages kunnen in mijn praktijkruimte worden gegeven, maar ik kan voor stoelmassages ook op locatie komen.

 

Stoelmassage

Al sinds 2008 geef ik stoelmassage bij een bedrijf en ik kan met recht zeggen dat het werknemers gezond maakt en houdt. Daarmee claim ik niet dat ik dat doe, maar dat doe ik samen met de werknemers. Door ze wekelijks te masseren ervaren ze hoe belangrijk het is naar hun lichaam te luisteren.

Want wanneer er elke week een masseur langskomt met tips over een betere houding en je oefening meegeeft dan ervaar je dat je  veel kan doen om lekker fit te blijven.

Proberen? Neem contact op met sportcare66!

Triggerpointmassage

Deze manier van masseren kan je zelf met goede aanwijzingen leren. Dat is omdat de symptomen die door de triggerpoints worden veroorzaakt in voorspelbare patronen voorkomen. Als je weet waar je zoeken moet, zijn triggerpoints gemakkelijk te vinden en uit te schakelen. De meeste problemen kunnen in drie tot tien dagen worden geëlimineerd. Zelfs langdurige chronische klachten kunnen in minder dan anderhalve maand aanzienlijke verbeteringen geven.

Toch enige begeleiding …

Het vergt wat handigheid om zelf de triggerpoints te vinden. Hierbij kan je op weg geholpen worden en uitleg krijgen hoe je deze pijnpunten kunt behandelen. Door de (zelf)massage wordt de doorbloeding gestimuleerd. Afvalstoffen worden afgevoerd, voedingstoffen aangevoerd en de zuurstofvoorziening komt weer op gang. Het herstel van de spier wordt in gang gezet. Zo verminder je al in korte tijd de pijn!

Voor moeilijk bereikbare plekken (zoals de schouders en rug) zijn er speciale hupmiddelen beschikbaar, zoals de thera-cane, een massagebal in een sok of de vierpoot.

 

Onze Tevreden Klanten

  •   Zojuist een hele goeie sportmassage ondergaan, het bleek hard nodig! Er moet nog veel meer losgemaakt worden, maar ik voel mij nú al zo veel beter :D! Heel hartelijk dank Jeanet voor het toepassen van al je kundigheid op mijn stramme ledematen! 😀

    thumb Ilona Wamsteker
    10/17/2016

      Gisteren behandeld van stuit tot kruin en vandaag Heerlijk in mijn vel. Sinds ik Sportcare 66 heb ontdekt ga ik 1 x per maand bij Jeanet langs en dat zou ik iedereen aanbevelen. Zij krijgt het, met haar massage, o.a. voor elkaar om alle "werk" stress uit schouders en onderrug voor een maand weg te werken. Dank je Jeanet, kom ook in 2017, voor "groot onderhoud", graag weer naar je praktijk.

    thumb Alice van den Kommer
    12/06/2016

      Jeanet is een topper! Goede, fijne en ontspannende massage gehad en ze houdt goed rekening met wat wel en niet kan. Aanrader!

    thumb Jannet TW
    1/10/2017
  •   Heerlijke massage gehad. Goede ontspannen sfeer en heerlijk voor de schouderpartij. Top Janet!

    thumb Matty Hessels-de Roos
    2/09/2017

      Nog een geweldige massage gehad, kan nu de feestdagen aan.

    thumb Paul Thompson
    12/19/2016

      Vanmiddag een heerlijk ontspannende massage gehad, dank je wel!

    thumb Eva Helmich
    2/24/2017
 

Wat is sportmassage?

Een mooie definitie van sportmassage is:

“Het toepassen van een aantal handgrepen op een ontbloot lichaamsdeel van een gezonde sporter, met als doel de lichamelijke conditie te verbeteren, te bestendigen en/of eventuele nadelige gevolgen van zijn/haar sportbeoefening weg te nemen.”

Lees meer >